Konto brukes ikke Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Ahhh... For du skjønner sønnen har iphone4 og dama har S og det er en liten intern konkurranse om hvem som er best og hun skryter av S sitt batteri. Vet ikke helt om jeg skal stole på at den varer så mange dagene som hun sier hvis hun ikke bruker den særlig, men det lover jo bra hvis S2 er bedre. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Galaxy SII er bedre enn Galaxy S på alle områder. iPhone 4 og Galaxy S har kjempet mot hverandre lenge og her er det egentlig bare hva man foretrekker av iOS eller Android. Men Galaxy SII danker begge to lett. Angående GPS er vel kun om den mottar GPS signal kjapt og stabilt som er hovedfokusert. Programmene kommer ved siden av dette. Min Galaxy S tar imot signalen kjapt dersom det er klar himmel, men sliter litt når det er grått. Men når den har fått signal så er det veldig stabilt. Synes det er lett anbefale Galaxy SII siden den er den beste ute i markedet pr dags dato! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Fungerer ikke GPS signalene likt uansett mobil eller rene GPS enheter når det gjelder skyer da? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Hvordan er skjermen i sterkt sollys - Er det mulig å se og bruke den der? Vet den har toppen av skjermer på markedet, men takler den dette? - vet enkelte andre tlf er gode på slike forhold, andre igjen er helt ubrukelige. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvordan er skjermen i sterkt sollys - Er det mulig å se og bruke den der? Vet den har toppen av skjermer på markedet, men takler den dette? - vet enkelte andre tlf er gode på slike forhold, andre igjen er helt ubrukelige. Den er veldig bra i sollys. Men skal du bruke den i sollys så anbefaler jeg å bruke 100% lysstyrke da sånn at du ser ting veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå