Josæjo Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hmm avogtil på datatreff kan den bli referert til som JÆ**A SA**NS FI**E PC! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har ikke noe fast navn, men det hender jeg kaller den for %%&&%¤##""%"#¤"#¤&&%#/#"#!"%#"¤ PC JÆV*****!!! ;) hehe. Det var det første jeg tenkte da jeg så topicet! Enig Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Cecilie.. Jeg vet ikke hvorfor, men tror jeg bare pcen min passer det navnet. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Bianca.[/quotebikkja mi! Lenke til kommentar
umy Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 blackboks, eller forbanna [varmt sted]-[mus]-pc Lenke til kommentar
Spiffy Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 I dagligtale blir det bare "pcn". Men nettverksnavnet: Faye (etter Faye Valentine, cowboy bebop) Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 tja pc'n har ikke noe navn, men den får høre så mye rart men palm'n min heter nå lille miss Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Blir nok kalt Gudrun og bare "pc'en." Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hostnamet på pc'en min er Belerophon for øyeblikket. Fra MI2.... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kaller Pc'en min for Pcen Lenke til kommentar
Leon Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 den heter Onur. det er fordi det finnes en hjerneforsker ved navn Onur Güntürwüntür eller noe sånt... (kilde: Illustrert Vitenskap;) :wink: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Flyttes til "Annet" der den hører hjemme Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Chieftec med stuff kaller jeg 'n... ellers kan du høre meg si baby'en min og da.... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 kassa blir nok mest brukt. jeg føler jeg må finne et navn til den.. ikke Bob som så mange andre har.. for det er allerede brukt. jeg mågå til anskaffelse av et nytt spennende navn. når jeg tenker etter så blir den vel kalt pcen en del og.. men jeg er skuffet over at ingen kalle den for harddisken eller cpuen alså! :wink: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Skal fra no av begynne å kalle pcen for "harddisken".. og sjå på at alle vennene mine ser rart på meg kver gang eg nevner den:P Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 i nettverk heter den no: ragnvald(4liter_pils) det var ein kompis som kalte den det.......... sjølv kaller eg den gjerne JÆ**A DR**T Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 PC-en heter nå Skavolds "monster"... Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kaller Compaq-helvete for Morgoth; den ultimate ondskapen... Morgoth er Quenya og betyr The Enemy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå