bjovas Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Min gamle het lykkeboksen, den før den igjen het lykkeboden. Den nye har jeg ikke blitt kjent med enda. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Bruker som oftest pc, jeg... Ellers heter den i nettverket "Kjetils", og "min" andre pc kalles "familiens" og den bærbare "pappas". Er ikke så original, men da vet jeg alltid hvilken pc mapper som deles hører til. Blir mange "DC downloads" mapper etter hvert. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hmm, omdøping på gang her ja! Snikkarboden (les: Emil i Lønneberget) Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Ække no feil med fantasien deres gutter:D Bra respons på Temaet idag:DDD Mølla er vel det mest brukte navnet på mitt..ja...trøskverk. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Velbrukt navn i mine kretser: "Kjærra". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 box'en eller "hælvettes xp driiiiit" Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 kaller min for "Aoi" fra anime-serien "Ai yori aoshi" ^^ Lenke til kommentar
nogard Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 min heter: "just the way i like it" Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Satan (ja det er navnet på min PC) Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Om kvelden når jeg har planer om å legge meg, og dekker data'n med puter og klær, heter den bråket. Er ikke såå ille etter at jeg putta'n under skrivebordet da men. Opphavet till bråket er en idiotisk møkka kjøler på northbridge. (Abit KD7-r) Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 For øyeblikket: XP-boksen: Dunderhonning Web-server: Brumma Shell-server: Skallmann Tidligere: Paraply, Appelsin, Sykkel, Pelikan og Smittsom Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 For øyeblikket:XP-boksen: Dunderhonning Web-server: Brumma Shell-server: Skallmann hey hey, bamse verdens sterkeste bjørn flash back Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Offesielt "Marion" Fordi morra til en kamerat heter d... husker ikke helt Og "Dritten" til vanlig. Som i den "dritten" vil ikke funke nå heller... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 har i grunnen ikke no navn.. men har lett for å si j*vla drit pc i ny å ne, så da blir vel det kjælenavne på den tenker jeg Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har ikke noe fast navn, men det hender jeg kaller den for %%&&%¤##""%"#¤"#¤&&%#/#"#!"%#"¤ PC JÆV*****!!! ;) hehe. Det var det første jeg tenkte da jeg så topicet! Hørtes ut som et generelt utbrudd - er ikke sikker, men tror min heter 'Burken', eller kanskje 'Burkina Faso'... . Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Den jeg sitter på nå pleier jeg ofte å kalle for "pusen min" Og noen ganger som er det som Gaute sier %&¤"#¤/¤%¤%% Men ellers så er alt bra 8) Men så har vi jo linuxboxen og da.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har ikke noe kjælenavn på den, men på "Datamaskin Navn" eller hva det heter når man installerer Windows kaller jeg den hvertfall ATHLONPOWER av en eller annen grunn (åpenbart fordi den har Athlon CPU, men utover det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå