Dux ducis Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hender jeg kaller pc-en for "j*vla søplekasse", "F*ens dritt" osv Ellers er det vel bare "Datan"... Lenke til kommentar
GlobeLAN Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Min heter selvfølgelig "Per-Christian" (hint: initialene) :o Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 "Elskerinna mi" heter min har jeg fått hørt fra madammen, hehe. Trur de to er litt sjalu på hverandre Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Serveren min heter så mye som Annabella, oppkallt etter navnet vår avdøde hund hadde i stamtavla. Burken jeg sitter på nå blir vel bare kallt lynet. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Blir bare "an" (du må nok være vestlending for å vite hva "an" betyr kanskje ) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Forresten, hvis man bruker Linux blir det å ha et navn på maskinen en helt annen ting, fordi da står faktisk navnet på boksen i kommandolinja(DummeGaas@bianca:~). Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 har ikke noe navn på pc'en....men og eg kaller den noe så begyner det som regel med h0re eller f Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Enten "Maskina mi" eller "den ¤£¤& #€$¤%¤%maskina mi" Lenke til kommentar
epsil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 «Idiot» er mye brukt når det går meningsløst mye tid med til kun en liten oppgave. Men da er det som regel Windows og ikke selve maskinen det henvises til. Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Blir bare "an" (du må nok være vestlending for å vite hva "an" betyr kanskje ) "an"? betyr ikke det han da? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Denne (maskinen på rommet mitt); lutefisk. Familie-maskina (også min); newbeg ("new beginning"). Router'n (den som henger i taket); g0mpen. Fil-server'n; Guybrush. 486; Leeloo. 486; Murray. Linux-box; m0nster. Intern web-server; b0b. MP3-box; mp3. Onkel's maskin; Marvin. Linux-test-box; testbox. Sol, sommer og hjemmenettverk! Aaaah! Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har ikke noe fast navn, men det hender jeg kaller den for %%&&%¤##""%"#¤"#¤&&?%#/#"#!"%#"¤ PC JÆV*****!!! ;) har en vane til å kalle den det, krasjer vedlig ofte (en gang mens jeg prøvde å lese denne posten) men, jeg henter en ny en om ca. 21 timer (vis posten klarer 5 mil på den tiden..) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg kaller min "Kino-, spill-, underholdnings-PC-samidig-som-den-er-en-skrivemaskin-og-et-lager-for-viktige-dokument-og-programmer-i-forskjellige-priskklasser-og-en-artig-hobby-PC-som-blir-brukt-til-å-lære-seg-linux-samtidig-som-den-er-fullstappa-av-ting-som-mp3-, avi-filer" Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Den starsjonære pc'n heter even serveren heter milla laptop'n heter berthe og skriveren heter fast Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Bullen (les: Selskapsreisen). Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 my precious Okej, dette syns jeg er den beste så langt! Lenke til kommentar
gunderzen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg kaller den kjerringa fordi den er kranglete, masete og tidskrevende. +at på slutten av arbeidsdagen så kan jeg også si "jaja får vel komma meg hjem te kjærringa" Og JA jeg vet det finnes positive ting med å være gift også. Men jeg greier meg med den ene jeg har nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå