Gå til innhold

Bekjenn kjælenavnet på Pc´en din:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kaller min så enkelt som Skrap/skraphaug/skrapet/drit pc osv... =)

Jepp, hvis det ikke snart slutter å tordne her (andre tordenværet på tre kvarter er under oppseiling nå), blir vel min til noe sånt, bokstavelig talt..

Neida, kaller den bare PCn jeg, evt burken, boksen, kassa... PC-navn i windows er PiRAyAPC, arbeidsgruppe: puorgkrow.

Nå drar jeg snart ut kontakten her.

Lenke til kommentar

egentlig så har pcen min vært utrolig bra i det siste.. formaterte i januar sist og uten problemer enda... men nå har jeg planlagt en formatering pga. innkjøp av et par raptor disker og et par 120gb disker... linux boxen har stått på siden november i fjor.. mens den utrolige ustabile internetten har falt ut mange ganger... så det hjelpe rikke med høy opptid når den er på internett 2av3 timer...

Lenke til kommentar

jeg kaller min fujitsu Siemens, neida, vet ikke helt om jeg har noe navn på den, men noen ganger så kaller jeg den kværna, eller brotte, ja, alt etter hva jeg er i humør til :D

vanligvis så er det en fin maskin jeg har så da for den et fint navn også. Lioall kanskje.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor jeg skriver noe som helst i en så dum tråd, men kan vel bare ikke la være å bli litt barnslig av og til...

Det ofisielle navnet på pc'en min er "C001". Den bærbare er "C003" En kompis av meg har "C002". Dette selvsagt på grunn av nettverk.

Ellers er går den vel bare for "peseen". Eller på vanskelige dager "PC-(max banneord og annet styggeskap du kan komme på X5)". Men det begynner å bli langt mellom de nå heldigvis :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...