Anders Voldsund Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er jeg den ENESTE som kaller pcen min Laila? Kaller ALT jeg eier som kan gies navn for Laila jeg "Boys just wanna have fun..... with Laila!" 8692902[/snapback] Nei, ikkje eigentleg. Eg kallar av og til dataen min for Laila just for fun. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 datan... enkelt og greit Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Pcen min heter Min Datamaskin. Har aldri hatt noe ordentlig kallenavn til den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Min blir vel populært kalt drittPC eller skit-Pcen eller av og til forbanna rævkjørte homoPC. Når jeg forklarer til venner er det bare datan. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Faens dritt-pc, med så jævlig herpa dritt-internett Routern kaller jeg bare *veldig stygt ord* Endret 27. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kaller den bråkmaker'n.. eller skranglekassa, bråker som pokker når jeg spiller, med sine 12 vifter.. Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kjært barn har mange nanv, og det gjelder for pcen min. Noen ganger er den helt ålreit og da kaller jeg den for godboksen. Andre ganger så er den vrang og da er kallenavnene langt mindre pene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå