Fatty Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Nvm...*Fjortentegn* Endret 19. juli 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Helvetesfjortisskabinett. Lenke til kommentar
gnocci Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 PCn vi har nå heter Aker Brygge, dette fordi han er en Acer-PC, og fordi han er stor som ei brygge. Min forrige, nette PC het Tåve, men hun gikk desverre av med døden etter at en katt tisset på henne. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg kaller min PC for HP Pavilion ZE 5244. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Eg har ei så ømt og varmt kjælenamn som... ...dataen min. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Snikende PC, skjult Data... Kan det ha noe med at jeg har ganske mange "Skjulte Mapper"? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Laptopen: Niger, Stasjonære: Stratos, Serveren: MagdaFlare Call me crazy, men jeg har stort sett navn på alle gadgetsene mine jeg Lenke til kommentar
akutt_insomnia Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Oy, litt stusli førstepost men, here we go: Pcen jeg sitter på nå heter Maria, Webserveren min heter Pernille, og min mailserver heter Mathilde. Pcen før denne het også maria, og denne heter det bare pgrunna alle Lan ressursene som jeg måtte ha lett frem på nytt hvis navnet ble endra. Grunnen er egentlig ganske rar, men det begynnte som en intern greie I Lan gjengen min, og har bare blitt sånn. Litt innspirert av datidens følelser jeg hadde, skal man ikke legge skjul på, nå er det bare av vane. men men... André T. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Min heter så mye som: Panzerwagen! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) kaller den ikke noe særlig. "dritt pc" blir mye brukt, men det mener jeg ikke da hvis noe så: monsteret :!: Endret 5. august 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 "Kasse Rundt" Jeg har nemlig hjemmelaget kabinett i form av en koffert! En gang jeg prata med en kompis på tlfen sa han at jeg skulle ta med meg pcen når kom til han neste gang. Han kalte pcen min no sånt som: "Masse syke datadeler med ei metall-kasse rundt." Jeg satt å spillte som vanlig og hørte ikke etter hva han sa. Alt jeg fikk med meg var "Kasse Rundt" og siden da har den blitt hetende dèt. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Drittpc, kukpc, fittepc, drittdata osv Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Min heter "lugum pc" og familiepcen heter "skruku" Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Maskinen min heter "Nordhagen". Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Min heter "Tilhører Ingieråsen Ungdomsskole". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå