T-man Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Eg skal kjøpe ny mobil til dama. Ho har ikkje bruk for java mms og sånne ting. Ho har nevnt A55, fordi han er så "liten og søt" er det nåken som har nokon erfaring med A55, linkar til testar eller spesifikasjonar? Kan A55 ha logoer? Lenke til kommentar
elviz Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Sjekk ut: http://www.itavisen.no/art/1300619.html Tror ikke det går an å ha logoer på denne, men ringetoner er mulig. Lenke til kommentar
T-man Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Ok takk. Eg skal sjå på den linken. Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 A55 kan selvsagt ha logo og skjermsparer. Skjermspareren kan være animert. A55 har 120Kb for lagring av logoer og diverse Engelsk test med bilder og endel screenshots: http://club-siemens.com/review/a55/ Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 lurer på hvorfor det står telenor øverst på det 4 screenshotet..? Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Fordi vi brukte telenor-SIM da vi tok de bildene, så enkelt er det Lenke til kommentar
levlex Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Eneste konkurrent er vel T100. Den har logoer osv akkurat som A55, men mangler polyfoni. Ellers er den litt mindre og veier litt mindre, og er stiligere. Men mangler altså polyfoni. Test av T100 her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 en annen, snerten dametelefon, er vel cl50.. kjøpte nettopp en sånn til fruen. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Da bør du ha små fingre! Knappene på den er helt ******! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg skrev dametelefon. de er som oftest litt mindre pølsete i fingrene enn menn.. stort sett. Lenke til kommentar
T-man Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Takk for alle svar, spesielt til Molna som svarte mest på det eg spurte om... Eg kunne kanksje sagt det til dykk med ein gong at noen firkanta SE er utelukka! Ho (og eg) syns dei fleste SE mobiler er stygge... A55 er faktisk den einaste billig mobilen som det går an å vise fram har vil begge kommet fram til. også har den og polytonar, nåke ho syns var morosamt! CL50, er det den med klapp det då? Ho likar ikkje klapp, så da er den utelukka og. Om det ikkje er nåken her med erfaring fra A55, kordan kan eg komme i kontakt med han som har skrevet den testen? (eg har nåken spørsmål eg skulle hatt svar på..) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 kan spørre her. mange som kan hjelpe.. Lenke til kommentar
T-man Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 men det er jo ikkje nåkon her som har erfaringar fra A55, derfor vil eg helst spørre nåken som har det.... Nåken som kan svare på mitt spørsmål? takk! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 skader da ikke å spørre uansett. det er alikevel mange her som har erfaring med siemens generelt, og også folk som hværtfall vet litt om A55.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 kordan kan eg komme i kontakt med han som har skrevet den testen? (eg har nåken spørsmål eg skulle hatt svar på..) hun faktisk Bruk mail-linken nederst på siden :wink: Lenke til kommentar
T-man Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 kordan kan eg komme i kontakt med han som har skrevet den testen? (eg har nåken spørsmål eg skulle hatt svar på..) hun faktisk Bruk mail-linken nederst på siden :wink: ok, takk. eg såg ikkje den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå