jormo Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei! Har kjøpt ny PC med Asus P8Z68-V Pro hovedkort og KINGSTON DDR3 HYPERX 6GB 1600MHZ CL9 (3X2GB) minnebrikker. I BIOS står det at minnebrikkene er 1300Mhz... Hva burde jeg gjøre? Er det trykt å sette den på 1600Mhz manuelt? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Inn i bios å gjør det manuelt Men har lite å si på ytelsen Lenke til kommentar
jormo Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Så det er ikke farlig å sette den manuelt på 1600? Hvorfor har det så lite å si på ytelsen? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Du merker ikke det i praksis, bare på benchmarkingsprogrammer. Men ikke farlig å sette dem manuelt på 1600 i bios Broderen sjedde det samme med, sa satt jeg det manuelt. Prøvde først å spille med det som stod å så satt jeg det manuelt å spillte etterpå, ingen forskjell. Pluss at en anerkjent utenlandsk side som tester masse forskjellig Hardware testet dette ang ram. Hadde ingen betydning i hastighet utenom på benchmarkings programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå