Ra1dMaX Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) kan vel slakte activison istedet for som lovte at dem aldri skulle ta betalt for map packs like etter fail ops ble lansert og da første mappacken kom ut 1 mnd senere var den til en pris av 14 euro for 4 maps activison blir og kommer alltid til å være det sorte får i spillindustrien( lanserer uferdige spill til blodpriser(med massehyping av spillet(betaler kritikere for god kritikk))) og som lyver sine tilhengere rett i trynet piratkopierer activision sine spill av prinsipp(kjøper seff om spillet holder mål, men er ikke mange av activison sine spill som egentlig holder mål da de er alt for pengegrådige og har kun denne tanken i hue " hey fuck you! you already paid for the game so we dont give a damn about you anynmore") etter fiaskoen fail ops da jeg har liten interesse av å sløse penger på møkk som ikke fungerer som det skal Endret 28. juni 2011 av Ra1dMaX Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jeg vet ikke hva som er verst, at man har tilgang til en monokkel som ikke gjør en dritt i et spill til den nette sum av 400 spenn, eller at utviklerene faktisk mente det var en god ide å komme med slike tilbud. Før noen EVE tilhengere argumenterer med glitter-hesten man kan kjøpe på WoW, så er syns jeg den er like idiotisk som dette. Men det er en ting jeg overhodet ikke skjønner. Jeg har sett enkelte kommentere mot "pay to win" som virker som de er EVE spillere. Hva mener dere egentlig handel av ingame valuta mot RL cash er, da? Forskjellen er at med Cash for ISK så får man får ikke kjøpt noe som ikke ligger ute på markedet fra før. Frykten er bl.a. at de skal introdusere items som er MT eksklusive som gir deg en fordel over andre som gjør at du MÅ bruke penger for å være konkurransedyktig. Og det kommer sikkert, for det vil ikke ta lang tid for dem å innse at vanity items ikke kan skaffe dem den inntekten de så for seg. Det koster mye penger å utvikle nye vanity items. hvor mye koster det å palette skifte ett icon og endre noen tekst strenger i item databasen? 30 minutters arbeid. potensiell fortjeneste...mye høyere (i deres øyne - helt til de loyale spillerene finner ut at nok er nok og stikker...) Dessuten vil skills påvirke hva du får brukt av de tingene du kan kjøpe for ISK og være en naturlig begrensning. Men om de innfører kjøp av skillpoints i tillegg... Jeg tror CCP ville skapt seg problemer, når day 1 piloter blåser masse RL penger på skillpoints og dyre skip, som så blir blåst ut av himmelen p.g.a. manglende ferdigheter på første forsøk ville det bli en whine-storm uten like. Endret 28. juni 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ah! I am shocked! Et firma som syns greed is good. Greed is good ffs. Det blir det god business av! Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Chokke, Valve har jo melket Half life sjangeren så det holder da. Med alle de episodene sine. På tide med ny engine nå. 90 % av modsa på modb.com er jo half life 2 engine også. Stygg gammeldags grafikkmotor med masse loading hele tiden Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Source er veldig anvendelig, tilgjengelig, skalerbar og jeg synes ærlig talt ikke alternativer som UE3 er dramatisk mye penere heller. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Chokke, Valve har jo melket Half life sjangeren så det holder da. Med alle de episodene sine. På tide med ny engine nå. 90 % av modsa på modb.com er jo half life 2 engine også. Stygg gammeldags grafikkmotor med masse loading hele tiden Har det kommet flere episoder til HL2? Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Chokke, Valve har jo melket Half life sjangeren så det holder da. Med alle de episodene sine. På tide med ny engine nå. 90 % av modsa på modb.com er jo half life 2 engine også. Stygg gammeldags grafikkmotor med masse loading hele tiden Jeg prøver hardt, men jeg kan virkelig ikke se hvordan du kan mene Half Life melkes. Den siste utgivelsen som brukte navnet Half-Life eller hadde noe som helst å gjøre med det, var i 2006. Jeg lurer veldig på hvordan du mener Half life sjangeren som du kaller det er melket. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg lurer på hva Halflife/valve og/eller blizzard har med en disusjon om EvE, men det var nå så. Forøvrig er vel Halflife det minst melkede IP på markedet. kanskje med unntak av starcraft. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Forøvrig er vel Halflife det minst melkede IP på markedet. kanskje med unntak av starcraft. Vær så snill, bare la vær å si Halflife, det er grusomt å lese og en skam å skrive. Om du leser diskusjonen så ser du fort en sammenheng med artikkelen også. Endret 30. juni 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå