RBW Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Intel skal ifølge ryktebørsen gjøre klar hele syv ulike Atom-baserte hovedkort. Syv Atom-hovedkort i september Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) hvorfor kan dere ikke ta med spesifikasjonene til cpu-ene i slike artikler når de er kjent? http://www.pclaunches.com/processors/intel_atom_n2600_n2800_d2500_and_d2700_cedar_trail_cpus_detailed.php Endret 27. juni 2011 av kjeLL// Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Er dette mini-itx? Har virkelig savnet billige Atom-kort med DVI/HDMI. Skjønner ikke hvorfor det ikke er kommet før nå... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Kanskje fordi de ikke klarer å vise HD f.eks? Endret 27. juni 2011 av Revox Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 ifølge linken jeg posta i starten skal BD ha blitt fiksa. spørs om det er like bred støtte for dxva i f.eks mpc-hc. har mer trua på et fusion oppsett pga noe bedre utvalg av innstillinger og full støtte for dxva i mpc-hc Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kanskje fordi de ikke klarer å vise HD f.eks? Mhm. Synd Intel ikke kunne diske opp med litt bedre integrert grafikk. Å vise HD krever ikke akkurat noen kraftplugg av et skjermkort. Løsningene i Atom er så svake at Brazos C-50 e.l. blir mitt valg for netbook om en måneds tid. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) som jeg sa tidligere, så kommer intel med støtte for hd på atom serien igjen nå. men som jeg også sa tidligere er den muligens litt begrensa i programmer som mpc-hc. gma500 i z serien til atom hadde h264 støtte. men de ble levert med xp som hadde veldig dorlig støtte for dxva og ingen dxva2. mitt gma 4500mhd er i stand til å vise hd. men har dorlig støtte i mpc-hc av en eller annen grunn. Endret 28. juni 2011 av kjeLL// Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) som jeg sa tidligere, så kommer intel med støtte for hd på atom serien igjen nå. men som jeg også sa tidligere er den muligens litt begrensa i programmer som mpc-hc. gma500 i z serien til atom hadde h264 støtte. men de ble levert med xp som hadde veldig dorlig støtte for dxva og ingen dxva2. mitt gma 4500mhd er i stand til å vise hd. men har dorlig støtte i mpc-hc av en eller annen grunn. Sier du det? Ja det var på tide i alle fall! Har en Asus med Atom Z520 og den var ikke spesielt glad i 720P +, men da funker det hvis det er h.264 eller? Endret 28. juni 2011 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 jeg fikk det til å fungere delvis i mpc-hc + w7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå