Lindalol Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) wefewin Endret 4. desember 2011 av Lindalol Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Velg heller verdensdeler som valg til hvor man vil emigrere. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg vil gjerne ha kilder på denne dystre fremtiden du snakker om, Linda. Begrunn din påstand! Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Umogeleg for meg å stemma. Har emigrert, gjorde det av grunnar som ikkje står i lista og til eit land som heller ikkje var mogeleg valg. Konklusjon: Dårleg handverk kva gjeld utforminga av denne røystinga. Skulle mest tru ho var førehandslaga for at TS skal kunna "prova" ein påstand. Då er det greitt å vita at det finst tre lygner: Små lygner, store lygner og statistikklygner. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Trådstarter får lage seg en koloni på mars eller månen, så slipper hun flere muslimer og oldinger. Lenke til kommentar
Kristine Ask Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hadde forøvrig ikke gjort meg noe om de som fryktet "islamifisering" faktisk emigrerte. Kjipt å skulle legge byrden på et annet land, men vi hadde kanskje hatt det litt fredeligere her i Norge Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Litt av et utvalg. Er det dine valg? Ville likt litt flere alternativer, personlig måtte det blitt Europa, muligens USA, må jo kunne reise til familien lett. London frister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå