Ka2 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Hallais! Jeg har enda min Acer Aspire 5935g kjøpt for litt under 2 år siden. så jeg begynner å få dårlig tid pga garanti.. På denne modellen er det 2 strømstyrings opsett for skjermkort-et/-ene i "Øk ytelse" modus er det Nvidia Geforce GT240M 1gb - cuda skjermkortet som fungerer i "spar strøm" modus brukes et integrert intel skjermkort Stort problem: når jeg bruker øk ytelse får jeg massiv flimmer/flicker/disortion på hele skjermen som jeg ikke klarer å få vekk, har prøvd å rolle back alle drivers, system restore osv, brukt flere timer på å finne noe til hjelp uten hell .. :/ Så derfor lurer jeg på om kansje noen her vet bedre? Det fungerer på høy ytelse om jeg har koblet til en skjerm spiller ofte på min 22" samsung og mitt 50" full hd samsung tv og det fungerer glimrende, så får kun flimmer/flicker på laptop skjermen med geforce kortet i bruk, fungerer fint med intel kortet ... jeg sitter bom fast og setter stoooor pris på alt av svar! Takk på forhånd! Mvh Cato Endret 27. juni 2011 av Ka2 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Er nok skjermkortet som begynner å ta kveld. Er nok bare å sende den inn Men du kan jo ringe dem du har kjøpt pcen i fra å fortelle at du får flimmer på skjermen når du bruker skjermkortet. 1 Lenke til kommentar
Ka2 Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 doh.. fAr vel sende den inn.. mange takk for svar Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Veldig rart at skjermkortet skal begynne å ta kvelden hvis det virker helt fint på eksterne skjermer, men ikke på selve laptop skjermen. Kan være noe så banalt som dårlige kabler til laptop skjermen. Men det er neppe noe du kan fikse selv da kablene må nok skiftes hvis det er feil med dem. Endret 29. juni 2011 av Chavalito Lenke til kommentar
Ka2 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Takk for Svar! Sendte den inn og fikk en Asus N73SV i retur, med en clocket i7 2630qm cpu, gforce gt540m 1gb osv MvH Cato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå