Cuneax Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Stikker etter interne uenigheter. Opera-gründer forlater selskapet Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 So Long, and Thanks for All the Fish. 1 Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Dette lover vel ikke bra, når styret er uenig med grunderen så betyr vel det at de er på vei vekk fra hele filosofien med Opera ? Kanskje på tide jeg bytter nettleser.... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ingen grunn å bytte nettleser så lenge den gir deg det man ønsker av funksjon og sikkerhet. Jeg bruker Chrome selv nå, mest fordi FireFox og IE rett og slett ble "for mye" for meg etterhvert. Var FF user tidligere. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det kan være lett å ta sorgene på forskudd, men Opera har tross alt hatt ny CEO i over et år uten at ting har gått i dass. Så jeg venter og ser hva som skjer videre før jeg foretar meg noe. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Opera blir bare bedre og bedre for hver release, med mindre de gjør noe grunnleggende feil i fremtiden ser jeg ingen grunn til å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå