TST Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Vi har trukket vinneren av helgekonkurransen vår. Les hele saken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Agh, så først at det stod Andreas, så la jeg merke til at etternavnet ikke stemte! Damn you navnebror! Men gratulasjoner skal du ha Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Pfft. Andreas er teit og lukter svette. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 haha, han kjenner jeg gratulerer Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 gratulerer, trengte ikke akkurat en PS3 til i huset, holder med en på TV'en oppe og en til prosjektoren nede Takker til tek..no for konkuransen gratulerer, trengte ikke akkurat en PS3 til i huset, holder med en på TV'en oppe og en til prosjektoren nede Takker til tek..no for konkuransen Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Vant ikke denne gangen heller *sigh* Anyway, grattis til Andreas. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Dritt.... Trodde jeg hadde vunnet jeg nå, leste kjapt over greia til jeg kom til et navn som var uthevet med fet skrift... Phelix! Wohooo, jeg vant!... Vent nå litt.... Argh... Andreas... Ikke i nærheten en gang... Det jeg så var "kommenter artikkelen som Phelix"..... Hadde dette vært lotto hadde hjertet mitt stoppet av slike feil som det der Gratulerer til Andreas da! (heldige #%#&") Endret 27. juni 2011 av PheIix Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Takk! Da blir det ps3 spilling når pakka kommer! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Gratulerer Andreas! Jeg får vel kjøpe PS3 når jeg har penger igjen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå