nomore Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Eg må innrømme at eg har vært litt impulsiv nå. Eg klarte ikke å vente til Olympus lanserte nyhetene sine, så FL-36R ble bestilt i går formiddag. Når eg nå ser på nyhetene de har kommet med og de marginale detaljene rundt FL-300R så angrer eg ikke. Eg tror eg får mer ut av FL-36R i the end. Men det vil tiden vise. Det ville uansett gått ei stund før FL-300R kom i butikkene så eg, utålmodige meg, måtte ha ventet ulidelig lenge. Del 2 av impulsiviteten innebærer nytt objektiv. Eg bestilte i går Panasonic H-H020 mFT 20mm F1.7. Kameraet har så langt tatt gode bilder men eg har bare fått noen få stjålne øyeblikk til å eksperimentere med det. Så nå gleder eg meg til helgen så eg får testet mer, og da kanskje med både blits og nytt objektiv. Endret 30. juni 2011 av nomore 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Gratulerer med godt utstyr! Ta mange gode bilder! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Eg må innrømme at eg har vært litt impulsiv nå. Eg klarte ikke å vente til Olympus lanserte nyhetene sine, så FL-36R ble bestilt i går formiddag. Når eg nå ser på nyhetene de har kommet med og de marginale detaljene rundt FL3-300R så angrer eg ikke. Eg tror eg får mer ut av FL-36R i the end. Men det vil tiden vise. Det ville uansett gått ei stund før FL-300R kom i butikkene så eg, utålmodige meg, måtte ha ventet ulidelig lenge. Jeg tror også at FL36R er et bedre valg - så det var like greit å bestille den. Del 2 av impulsiviteten innebærer nytt objektiv. Eg bestilte i går Panasonic H-H020 mFT 20mm F1.7. 20mm-en er en av mine favoritter - den tror jeg du vil bli veldig glad i. Et par eksempler på hva du kan gjøre med det: 2011-06-28-18-34-59 by tomsi42, on Flickr 2011-06-28-19-29-09 by tomsi42, on Flickr Kameraet har så langt tatt gode bilder men eg har bare fått noen få stjålne øyeblikk til å eksperimentere med det. Så nå gleder eg meg til helgen så eg får testet mer, og da kanskje med både blits og nytt objektiv. Hvor holder du til? Sjekk om det er noen fotoaktiviteter i nærheten av der du bor, som du kan være med på. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Ja eg har sett mange gode bilder på Flickr som er tatt med kombinasjonen E-PL2 og 20mm objektivet. Dine var intet unntak(selv om du bruker et annet kamera) Nå kan eg ikke lenger skylde på utstyret, så nå er det kunnskapen og erfaringen som skal på plass. Tanken med å være med på en eller flere slike aktiviteter har slått meg. Men pr dags dato er det ikke tjangs om eg får tid. Til høsten derimot bør det la seg gjøre, og da håper eg nok basiskunnskap sitter til at eg får mye ut av det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå