Jason P. C. Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Og verre skal det bli Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det mest irriterende? X liker et bilde fra artige.no Også irriterende at de oppdaterer hele jævla tida med oppdateringer som ingen vil ha. Og massive spam fra diverse "apps" som folk bruker, jeez >.< Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Og verre skal det bli Hehe liker bedre og bedre google+ jeg nå facebook begynner å bli gammelt Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Får vi ikke sett bildene til venner lengre? Før da jeg klikket på "bilder" til venstre kom alle bilder opp, men nå ser jeg bare mine egne bilder Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Vel, mere folka som er PÅ Facebook som går amok med statusoppdateringer! "Kanskje jeg skal ta meg en skive" "Hva skal jeg ha på skiva mi?" "Spiser. Namnam" "Mett" "Har spist for mye i dag" "Nå bør jeg kanskje få i meg no mat igjen snart" Osv... Edit: Enda verre! De som fortsetter med: "Nå kom maten ut igjen gitt" Endret 26. september 2011 av _Hedvig 3 Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det mest irriterende er at det eksisterer.. Lei av at alt blir avhengig av Facebook. 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jente om sitt eget profil bilde, som HUN har lagt ut selv "stygt, jeg er såååå feit:((". Personen jeg tenker på er ekkelt tynn. Ellers blir jeg irritert av slike: komenter profilbildet mitt og jeg rangerer utseende ditt. Og selvfølgelig denne: livet mitt er ødelagt. Får svar: chat. Svaret: r ikkno. 3 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det mest irriterende er at det eksisterer.. Lei av at alt blir avhengig av Facebook. Nettop! Litt morsomt å komme hjem fra jobb, facebook er på i bakgrunden mens jeg lager mat etc, og 70% av de du har på lista er pålogget. Skriver man en statusoppdatering, får man svar med engang. Sitter alle helt alene hjemme hos deg selv bak en datamaskin og surfer facebook på ettermiddagen? Ja dessverre. Irriterende med folk som må sjekke facebook hele tiden når vi gjør andre ting. Vurderer å melde meg ut av hele driten. Bruker det bare til å bli invitert med på arrangementer. 1 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Vel, mere folka som er PÅ Facebook som går amok med statusoppdateringer! "Kanskje jeg skal ta meg en skive" "Hva skal jeg ha på skiva mi?" "Spiser. Namnam" "Mett" "Har spist for mye i dag" "Nå bør jeg kanskje få i meg no mat igjen snart" Osv... Edit: Enda verre! De som fortsetter med: "Nå kom maten ut igjen gitt" HAHAHAHAH!! :!: Dét er jo heilt på trynet. Trur faktisk ikkje eg har nokon slike vener på facebook. Ikkje som eg har oppdaga i alle fall. Dersom det er så gale som du seier der, så er det tydelegvis nokon som bør tenkje på å få seg eit liv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Eksempelet var kanskje en smule overdrevet, men jeg har et par stykker som ikke er så langt i fra den standarden Og jeg har faktisk sett ei som la ut om ungens avføring.. flere ganger! Hva faen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå