FnoFFen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg vurderer ikke 7D som en verdig oppgradering fra 40D. Der er forskjeller, men ikke store nok til at det utgjør en forskjell for meg. Det blir nok til at jeg beholder 40D en stund til. Et veldig bra kamera, må sies. Når tiden (les: økonomien) blir moden for et nytt hus, er fullformat eneste alternativ. På ditt første punkt har jeg (omsider) nådd tilsvarende konklusjon som deg. Jeg oppgraderer (foreløpig) ikke fra 40D til 7D. Derimot er jeg ikke like sikker på at fullformat er eneste endestasjon. 7D frister fortsatt, men først når det selges for en god del billigere penge. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Dersom bildekvalitet er første prioritet, så vil man ikke hente mye på å gå over til 7D. Da tror jeg heller at fullformat er veien å gå. Men... For fotografer som tar actionbilder av fugler, sport og andre dynamiske motiver, ser jeg absolutt verdien av å oppgradere. At 7D har video er heller ikke en ulempe. Ellers ser jeg at du har mye fet optikk, der alt er egnet til fullformat. Endret 4. juli 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå