Gå til innhold

pakketibud- kurs Veg -kurs Bane

huyminh

Anbefalte innlegg

hei. jeg har lest nyhet at pakketilbud anbefaler IKKehva mener dere? jeg selv nå øvekjører privat hjemme, men samtidig er jeg selvfølgelig usikker læremåte/erfaring hjemme og læreskole.

faren min sier, når han sier jeg er klar, så tar du direkte kurs bane og kurs vei.

på min side tenkte jeg å prøve 2 timer først med læreskole og hører hva de mener og deretter ta kurs vei-bane.

angående kurs- vei- bane. så har jeg søkt forskellige trafikkskolen. der de tilbud. men jeg skjønner ikkke forskjellig mellom

Glattkjøring (inkl gebyr til NAF på 1000 kr) pris 4250

Sikkerhetskurs på bane, (uten baneleie til NAF) pris 3200,-

hva er forskjell mellom dem?

jeg håper jeg kan beholde denne emne, for jeg tror sikert jeg kommer til å spørre flere spm fremover...håper jeg får svar fra dere^^ :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

glattkjøring og sikkerhetskurs på bane er akuratt dt samme, vett ikke hvorfor det er diff på 50 kroner, men er ikke store summen uansett;)

når det kommer til å ta ett par timer hos kjøreskole, så vil jeg anbefale dette, og dette er nok noe du blir nødt til å gjøre uansett, så det er bedre å bare hoppe i det. Må huske på at en kjørelærer har litt andre(les: bedre) måter å lære fra seg det du trenger å lære. .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...