Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Hej!

Nu skriver jag på svenska, hoppas det går bra.

Jag var inte säker på vilken del av forumet jag skulle skapa detta ämne i, men det fick bli här...

Som några säkert vet har idag/igår Battlefield: Heroes blivit hackat och ungefär 500.000 konton har läckt ut.

Jag laddade ner textdokumentet för att se så att mitt konto inte fanns med bland dessa.

Som tur var fanns det inte med och jag tänkte då ta bort filen igen. Men innan jag gjorde det, valde jag slumpmässigt ett användarnamn från dokumentet och googlade det. Det var då "Snurrehode" och jag hittade hit. Jag testade logga in med Snurrehode och lösenordet som fanns. och som ni ser är jag inloggad nu...

Jag hatar själv mer än allt annat att bli av med/hackad på någon webbsida så därför skapade jag detta ämne för att jag tänkte att någon moderator kunde ändra lösenordet och skicka något återställningmail till personen som skapade detta konto med detsamma!! Så att ingen med "onda" avsikter får tag i kontot och gör något dumt.

Nu var det dumt av mig att logga in på någon annans konto. Men hellre mig än någon som är ute efter att förstöra för andra.

Endret av Snurrehode
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...