j-- Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei, Står snart for tur å bygge en HTPC, og trenger da noe lite og lekkert som kan stå i racket. Kravet er at det er i metall, se bra ut, og være av høy kvalitet. Har prøvd å sondere markedet litt for å se hva som eksisterer, og lurer litt på om dere har noen flere forslag til meg? Pris er ikke den viktigste faktoren her. Origen Æ - M-10 Koster 2700,- på netshop.no Pros: Utrolig lekker, kompakt, VFD-skjerm, fjernkontroll Cons: 2700,- svir godt i lommeboka Lian Li - PC-C39 Vil to den ligger på rundt 1500,- i norge. Pros: langt billigere Cons: Større, ingen fjernkontroll medfølgende Noen innspill/forslag? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Lian Li PC-Q09FB Pris: 759 kr Lian Li PC-Q09B Pris: 1195 kr Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Tusen takk for tips, den modellen der har jeg ikke sett før. God kandidat! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Veldig fint kabinett. Vurderer det samme når jeg skal bytte ut min nåværende HTPC. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Bruker et travla c289 til min htpc. De har også c287(+15ish andre) som er ikke like bred, c289 har liggende pci spor som gjør den litt breiere enn de andre. Alle travla sine er børsta stål og alu. Endret 4. juli 2011 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå