Gjest Slettet+891234 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Hei! Er på jakt etter en ny bærbar PC, som skal brukes til skriving og surfing i sofaen. Det er en fordel at den er behagelig å ha på fanget, altså ser jeg ikke for meg større skjerm enn 14 tommer - kanskje 13-tommer er en den beste størrelsen. Ønsker: - matt skjerm (ikke et absolutt krav, men klart å foretrekke) - god byggekvalitet - lavt støynivå - grei batteritid - lav vekt Forslag mottas med takk! Endret 6. juli 2011 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvor mye penger har du tenkt til å bruke? Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 sindres skrev (På 26.6.2011 den 21.35): Hei! Er på jakt etter en ny bærbar PC, som skal brukes til skriving og surfing i sofaen. Det er en fordel at den er behagelig å ha på fanget, altså ser jeg ikke for meg større skjerm enn 14 tommer - kanskje 13-tommer er en den beste størrelsen. Ønsker: - matt skjerm (ikke et absolutt krav, men klart å foretrekke) - god byggekvalitet - lavt støynivå - grei batteritid - lav vekt Forslag mottas med takk! Kan anbefale http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=629070#extra , jeg har planer om å kjøpe den selv, venter bare på lønning. Skal bruke den som skole pc, grei pc til grei pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Takk for svar, men har allerede investert i en Toshiba R830, som jeg er godt fornøyd med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 sindres skrev (På 6.7.2011 den 20.54): Takk for svar, men har allerede investert i en Toshiba R830, som jeg er godt fornøyd med. Kjøpte du Satellite eller Protege-versjonen? Har selv sett litt på den, men nesten dobbel pris for matt skjerm blir nok ikke aktuelt da den har litt for lav oppløsning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Gitt for Satellite-versjonen pga. pris. Skjermen er glossy, men ikke den verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå