Gå til innhold

Utfordrende kart for Truck simulator? (18wos/ETS/GTS)

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet litt tilbake til Truck simulator spillene og lure på om noen veit om map-mods med litt mer utfordrende veier.De fleste har jo, akkurat som standard karten, bare milevis av kjedelige motorveier noe som er mild sakt jævlige kjedelig. Jeg har brukt Norges kart til pttm ganske lenge nå, like den men lure på om det finnes en lignende kart for noe av de nyere spillene? Vanskelig å finne frem til noe siden den allerede liten fanbasen er sprett utover 100 vis av små sider.

PS: Ja jeg veit at det finnes Extreme truck spillene men dem er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg og ser etter noko spennande nye kart på spesielt gts, 18wos extreme trucker 2 har jo nokre voldsomt råe baner, men er litt for enkelt spel, er ikkje vanskeleg å kjøre feil til dømes. men det norges kartet, er det til GTS? og i tilfelle har du link? :) er veldig glad i GTS, har eit veddemål med eine kompisen min om å tene opp 10 mill først :D vinneren får ein is xD

Lenke til kommentar

eg og ser etter noko spennande nye kart på spesielt gts, 18wos extreme trucker 2 har jo nokre voldsomt råe baner, men er litt for enkelt spel, er ikkje vanskeleg å kjøre feil til dømes. men det norges kartet, er det til GTS? og i tilfelle har du link? :) er veldig glad i GTS, har eit veddemål med eine kompisen min om å tene opp 10 mill først :D vinneren får ein is xD

Norges karte er dessverre bare til 18wos Pedal to the Metal. Men den er å anbefale, fin utsikt og mange stilige og veldig trange veier.

Her er mappen http://www.lastebilen.no/forum/viewtopic.php?f=33&t=2062

Lykke til med vedden :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...