Gå til innhold

Ny skjorte, trenger hjelp til andre passende plagg.


Anbefalte innlegg

God kveld.

 

Her om dagen kjøpte jeg en helt plain svart skjorte, ala denne. Syns det er veldig stilig! De gangene jeg ser folk med svart skjorte, har de som oftest ikke t-skjorte/annet under, og ganske solbrun i huden. Det ser ikke på langt nær så bra ut, når man er vinterblek.

 

Derfor lurer jeg på om noen har noen tips til enkle men good looking løsninger. Tenker da på passende t-skjorte til å ha under, en passende bukse feks. Kan legge til at jeg ikke er så veldig glad i å skille meg veldig ut, men vil jo gjerne se bra ut.

 

Alle tips mottak med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svart skjorte og jeans kan vel se ganske bra ut, hvis du holder deg borte fra de aller mest steinvaskede og de aller mørkeste. Hvit t-skjorte under kan være bra hvis du som du sier er blek, så får du balansert ut litt av kontrasten mellom skjorta og huden din.

 

Stilen blir på ingen måte klassisk (og dermed faller den ikke i smak hos mange her inne), men det er uansett milevis over joggebuksebrigaden som har invadert landet vårt.

Lenke til kommentar

Svart skjorte og jeans kan vel se ganske bra ut, hvis du holder deg borte fra de aller mest steinvaskede og de aller mørkeste. Hvit t-skjorte under kan være bra hvis du som du sier er blek, så får du balansert ut litt av kontrasten mellom skjorta og huden din.

 

uhoh.gif

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Stilen blir på ingen måte klassisk (og dermed faller den ikke i smak hos mange her inne), men det er uansett milevis over joggebuksebrigaden som har invadert landet vårt.

 

Skjorte (selv en svart en) og en solid jeans trumfer jobbebukse og band-tee any day.

 

Ellers er det vel ingen hemmelighet at svarte skjorter ikke er spesielt populære her inne og det er jo heller ikke noe antrekk jeg ville anbefalt, men nå spurte jo TS om hvordan han skulle gjøre det beste ut av det med ei svart skjorte og da er det bedre å svare ham på det i stedet for «gjør noe annet i stedet».

Endret av henrikwl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stilen blir på ingen måte klassisk (og dermed faller den ikke i smak hos mange her inne), men det er uansett milevis over joggebuksebrigaden som har invadert landet vårt.

 

Skjorte (selv en svart en) og en solid jeans trumfer jobbebukse og band-tee any day.

 

Ellers er det vel ingen hemmelighet at svarte skjorter ikke er spesielt populære her inne og det er jo heller ikke noe antrekk jeg ville anbefalt, men nå spurte jo TS om hvordan han skulle gjøre det beste ut av det med ei svart skjorte og da er det bedre å svare ham på det i stedet for «gjør noe annet i stedet».

 

Du/dere trenger ikke å unnskylde for fkm hver gang han er uenig i dere. Bare fordi han kler seg som han skulle vært 40+, betyr det ikke at han alltid har rett, og at svart skjorte uansett ser dårlig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du/dere trenger ikke å unnskylde for fkm hver gang han er uenig i dere. Bare fordi han kler seg som han skulle vært 40+, betyr det ikke at han alltid har rett, og at svart skjorte uansett ser dårlig ut.

 

Hvem faen er du, og hvordan har du noen som helst anelse om hvordan jeg kler meg?

Lenke til kommentar
Du/dere trenger ikke å unnskylde for fkm hver gang han er uenig i dere. Bare fordi han kler seg som han skulle vært 40+, betyr det ikke at han alltid har rett, og at svart skjorte uansett ser dårlig ut.

 

Hvem faen er du, og hvordan har du noen som helst anelse om hvordan jeg kler meg?

 

Hva tror du? Du diskuterer klær på et internettforum hvor du også poster bilder av deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...