Ozelot Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Heisann! For en tid tilbake, så kjøpte jeg en flaske med proteinshake med jordbærsmak. Denne smakte så godt at jeg nesten ikke trodde det var proteindrikk jeg hadde kjøpt inn. Er det noen som vet om pulveret du får kjøpt i bokser, smaker like godt? Endret 27. juni 2011 av Ozelot Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg kjøper den etter hver trening, den smaker skikkelig godt . Derfor er jeg også spent på om de shakene du lager selv er like gode . Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 De shakene jeg lager? Jeg har ikke prøvd annet enn sjokoladesmaken, og den går den under tvil. Kjenner ei som liker vanilla\mint, men om jordbærpulveret smaker like godt som den fedigblanda shaker, så går jeg for jordbær når boksen er tom. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 For å svare på spørsmålet: Nei, de shakene du lager selv er IKKE like gode. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg har ikke smakt produktet du refererer til. Ut fra din beskrivelse kan jeg med sikkerhet si at den ikke har mye til felles med pulveret. Ingen ved sine fulle fem ville beskrevet det som velsmakende. Endret 27. juni 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg har heller ikke prøvd denne ferdigblanede shaken men av de man blander selv så er Delight-serien fra PF blant de bedre. Den koster riktignok litt mer enn vanlig proteinpulver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå