Lordy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 hei.. Jeg har et Gigabyte GA-770T-USB3 hovedkort med intregrert lydkort. Og hadde et problem med static noise (slik radio knitring og akuratt som sangene hakket litt). Trodde det først var høytalerne så jeg fikk testet med noen andre. Men probleme var der da også. Så jeg kjøpe TerraTec Aureon 5.1 PCI fra komplett for å se om det hjalp. Og det hjalp litt men er fortsjatt litt problem. faktisk mest når jeg spiller av i spotify. Probleme er ikke så stort problem når man hører på musikk på youtube eller ser på film i VLC selv om det er der da også. Noen som har en idea om hva det kan være grunnen? og hva som kan fikse probleme? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Du bør prøve et eksternt lydkort hvis du har mulighet. Forholdene inne i en PC er ikke optimale for analoge kretser, og det er da liten forskjell på et integrert lydkort og et PCI kort. Lenke til kommentar
Lordy Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Ttakk for svare Jeg fikk lånt noen andre høytalere (som fungerer 100% på andre pcer ) + Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 (usb) . Og da var faktisk problemet verre. Har også prøvd og sammle alle kabler vekk fra høytaler kablene for å se om det kunne hjelpe men det kan ingen spesiele forbedringer. Noen andre tanker om hva det kan være? Lenke til kommentar
Toris Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hatt det samme problemet. Det var rett og slett to lyd drivere som hadde blitt installert. En gjennom nvidia grafikkort installering og realtek sin. De likte ikke hverandre, jeg slettet nvidia sitt og det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå