Gå til innhold

9800Pro, hvem vifte fra Microplex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Mitt Sapphire 9800pro korts vifte har planer om å stoppe, den bråker hver gang pcen kaldstarter, så jeg ser etter en erstater.

 

Noen som kan anbefale noen hos Microplex? skal oppom de i løpet av dagen nemlig.

 

Jeg melder deg til menneskerettighetsdomstolen for brudd på menneskerettighetene dersom du skal bruke et menneske til å vifte luft på kortet ditt (med et palmeblad eller noe?), som jo er hva du antyder når du sier "hvem vifte". Videre vil jeg også melde Microplex, for slavehandel, dersom de selger folk.

 

Så: Prøv å få ny vifte på garantien, eller snakk med Microplex (etter at du har sjekket at de IKKE driver menneskehandel).

Lenke til kommentar

Jeg melder deg til menneskerettighetsdomstolen for brudd på menneskerettighetene dersom du skal bruke et menneske til å vifte luft på kortet ditt (med et palmeblad eller noe?), som jo er hva du antyder når du sier "hvem vifte". Videre vil jeg også melde Microplex, for slavehandel, dersom de selger folk.

 

Så: Prøv å få ny vifte på garantien, eller snakk med Microplex (etter at du har sjekket at de IKKE driver menneskehandel).

 

Hehe den var jo bare raa bra syntes jeg :lol:

 

Anyway, det er jo bare snakk om ei vifte til et grafikk kort hadde ikke gidda aa brydd meg om aa kontakte butikken om saa lite. For min del jeg hadde bare kjopt meg en ny vifte selv....Vet ikke om Pabst selger saa smaa vifter som man kan ha paa grafikk kortet?

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Vell det er jo garanti sak, men hvem gidder og være uten grafikk kort i 4 uker da? det er sommer ferie hos min data butikk, dvs damen som driver med retur osv har ferie i 3 uker. da vil det bare bli ligende mens jeg måtte brukt et eller annet mx kort de har ligende.

 

Merkelig nok får ikke databutikken selv bytte vifta, så da gjorde jeg det ;) Og jeg hadde flaks at den som kan mye var på jobben i dag på Microplex, godt ikke alle har ferie.

 

Tok en Titan chipsetkjøler, kobber til 144kr, den dyreste jeg fant ;) untatt heatpipe sakene. Så da går det slik det skal igjen, faktisk bedre for denne kjøler bedre en orginalen, så da kan vi klokke noe mer selv i sommer varmen.

 

Ha en god dag og takk for alle svar, ja selv palmebladet ;) God ide da, men hvor får man kjøpt disse slavene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...