asad Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal koble frontpanelet til hovedkortet. Jeg har sjekket i manualen men det står så uklart..er det noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 står det noe på ledningene til frontpanelet ditt ? VCC+ USB+ USB- ? Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Det står vcc, og noe gnd og 5- , eller noe sånt. Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 og i HK manualen står det ? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har samme hk og samme kabinett. Hvis du synes det som står i de medfølgende manualene er uklart bør du DEFINTIVT få tak i noen som kan gjøre jobben for deg, evt. vise deg skritt for skritt hva du må gjøre. PC-bygging er ikke vanskelig, men det krever et minimum av teknisk innsikt og kunnskap. Å forstå et enkelt koblingsskjema er for eksempel ganske essensielt. Jeg sier ikke dette for å være slem/ekkel/spydig el., men du bør få noen til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 saken er at det som står på frontpanel-ledningene er ikke det samme som står på kontakten de skal stikkes i... jeg kjenner ingen som kan data bedre enn meg. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå