smekk Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Har hatt min Galaxy S2 par uker nå, og ser at batteriet er svært dårlig... Gjennom den først uken fungerte batteriet greit. Ladet jeg den til 100% kunne den holde seg flere dager, kanskje 4-5 hvis jeg ikke brukte galaxy'en mye. Nå blir batteriet brukt opp på en dag.. altså rundt 24 timer, hvis jeg ikke bruker galaxy'en noe særlig. denne grafen var mye slakere før.. nå er den like bratt som om jeg skulle ha wifi på, men det har jeg ikke. Enten er det noe jeg ikke vet, eller så må det være noe med batteriet.. Hvis noen har ideer på hva årsaken kan være, setter jeg stor pris på respons note: Min bror har også galaxy S2 og den detter ikke ned på strøm så fort. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 les her: http://www.mobilen.no/artikler/retter_feil_paa_galaxy_s_ii/99620 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Er greit å nevne også at hvis problemet skulle fortsette, eller utvikle seg, ta kontakt med butikken du kjøpte mobilen i og nevn dette for dem. Som regel da så må du sende mobilen inn til skjekk/repp, og får den igjen iløpet av 1-2 uker. Så lenge du ikke har tuklet med mobilen eller påført skader/slag, dekkes ALT an garantien din, skal ikke koste deg et øre, klarere de ikke å fikse problemet får du tilsendt ny telefon! Enkelt og greit:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå