CommanderKeen Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei! Holder på å koble til gode gamle NESen min, men har møtt på noen problemer. First things first. Det er to innganger på baksiden av konsollen, en for strømforsyningen og en for video. Videoinngangen er hvit. Det første problemet begynner allerede med det faktum at jeg ikke finner kabelen som skal gå inn i videoinngangen, men jeg antat uansett at den kabelen kommer godt overens med en HDTV. Det førte til at jeg har konkludert med at jeg må bruke en RCA eller componentkabel. Har dere noen triks for hvordan jeg skal få dette til å funke? Er farlig nær å gå inn til innkjøp av en dobbelsidig RCA kabel, men jeg vet jo ikke engang om det vil funke. Hvis dere har noen nyttige tips og triks, ikke vær redd for å del! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Du har ikke "component" video ut på en så gammel konsoll som NES, men du har nok "composite" video og det signalet kommer ofte via en RCA-plugg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå