doofus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Fra imorgen av er det ulovlig å rapportere om programvare som tillater bruekren å kopiere kopibeskyttede cd'er og dvd'er. (clonecd, Alcohol osv.) Hvor dumt kan det få blitt? Dette er selvsagt en ide fra musikindustrien som blir satt ut i live. Lamere.. ikke mer å si. Doofus Lenke til kommentar
Danko Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvor kan man lese lovteksten i sin helhet? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Domstoler og lovgivere er kjøpt å betalt, det er det mest skremmende Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Huff og huff *Klemmer Kgr. Norge* - Noen ganger er jeg virkelig glad i dette landet! Lenke til kommentar
tft Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 "Fra imorgen av er det ulovlig å rapportere om programvare som tillater bruekren å kopiere kopibeskyttede cd'er og dvd'er. (clonecd, Alcohol osv.) " Slik jeg forstod den texten over er jo dette bra. Det er altså ULOVLIG å RAPPORTERE om programvare som tillater å kopiere kopibeskyttende CD'er. Altså, hvis jeg laster ned et program som kan kopiere kopibeskyttet cd'er så er det ULOVLIG for meg å rapportere det???? Makes no sence. Hvis det blir ulovlig å rapportere om slike programmer, ja da er jo det bra da kan jo slike programmer lages i fleng, og aldri bli stengt ned. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 "Fra imorgen av er det ulovlig å rapportere om programvare som tillater bruekren å kopiere kopibeskyttede cd'er og dvd'er. (clonecd, Alcohol osv.) " Slik jeg forstod den texten over er jo dette bra. Det er altså ULOVLIG å RAPPORTERE om programvare som tillater å kopiere kopibeskyttende CD'er. Altså, hvis jeg laster ned et program som kan kopiere kopibeskyttet cd'er så er det ULOVLIG for meg å rapportere det???? Makes no sence. Hvis det blir ulovlig å rapportere om slike programmer, ja da er jo det bra da kan jo slike programmer lages i fleng, og aldri bli stengt ned. Tror de mener reviews, reklamer, tutorials etc. om slike programmer. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 blir jo veldig vanskelig å bedømme hva som kan knekke kopibeskyttelser og hva som ikke kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå