danfredr Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Vår første amatør action film filmet med EOS 600D å redigert med After Effects å Sony Vegas. liker å få høre kritikk =) Link til Youtube kanalen min =p Har lært en god del av å bare lage denne filmen, som jeg skal benytte neste gang jeg lager film vi planla ingenting på forhond, som ikke er så veldig lurt har jeg oppdaget =) men liker å høre og hva dere syns Endret 26. juni 2011 av danfredr Lenke til kommentar
OleMart1n Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Vet ikke hva jeg skal si om filmen, men har aldri hørt om en pistol som har nesten 40 skudd Den andre pistolen hadde og en god del skudd i seg, men i tillegg hørtest den ut som en fjær-softgun Flotte effekter ellers! Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Mye vindstøy. Kjøp Windcutter. Lenke til kommentar
PSycHOerlENd Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Fant han en pistol i gresset? xD Bra effekter, nesten som starwars skudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå