MG10 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Hei! Får en popup melding når jeg starter opp pcen. "Warning MB 127C" Samt en lignende melding om både cpu og vram.. Hva skal jeg gjøre? Har nettopp satt sammen denne pcen.. Oppsett Asus Rampage III Formula Intel i7-970 Kingston 24GB Ram 5 Hard-disker Vet ikke hva dere trenger av info.. Vedlagt bilde er fra Asus AI Suite Monitor Siden cpu og mb er skrevet med rødskrift regner jeg med at det er et varselstegn på at noe er galt.Pcen er akkurat startet opp så det er "ingen" programmer oppe.. Hjelp!!! Takk Endret 26. juni 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 minus 58 grader på CPU? Dette virker da veldig rart. Men den på 125 grader er nok en vanlig bug. Har den selv stående på 127 grader, men vet på svar fra noen mer intelligente på forumet. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 haha..la og merke til at det står -58 grader..lol. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei! Får en popup melding når jeg starter opp pcen. "Warning MB 127C" Samt en lignende melding om både cpu og vram.. Hva skal jeg gjøre? Har nettopp satt sammen denne pcen.. Oppsett Asus Rampage III Formula Intel i7-970 Kingston 24GB Ram 5 Hard-disker Vet ikke hva dere trenger av info.. Vedlagt bilde er fra Asus AI Suite Monitor Siden cpu og mb er skrevet med rødskrift regner jeg med at det er et varselstegn på at noe er galt.Pcen er akkurat startet opp så det er "ingen" programmer oppe.. Hjelp!!! Takk Oppdatere bios på hovedkortet vil kanskje hjelpe deg; var det første som slo meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå