gtamann Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei jeg lurte på hvilke av disse 2 gir best kjøling og minst støy ? Lenke 1 Lenke 2 er det best med en vannkjøler eller luft? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) 14 er best på alle måter, men du må ha nesten 16 cm fra cpu til kabinettdør. Har 2 slike i begge mine SR2rigger og de er såsi lydløse iforhold til 12ern. D14 er iallefall bedre en H70 -lukkede vannkjølingsettet. Som du ser tar de litt plass med tanke på ram med store kjølere på osv om du har kjøleren 90 grader av min som man vil velge med 1x cpu. Endret 26. juni 2011 av War Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 D14 slår også Min lenke både i temp/støy og plass? Dette oppsettet har jeg nå Min lenke vil jeg få god plass med en D14? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor ikke kjøpe dette beistepå salg nå til kun 150,- ? Kjøpte selv en, klarte ikke la være, den er massiv og veier nesten 2kg!!! Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor ikke kjøpe dette beistepå salg nå til kun 150,- ? Kjøpte selv en, klarte ikke la være, den er massiv og veier nesten 2kg!!! Gir den bra kjøling ? og ossen er støyen ? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ja gir bra kjøling, søk på thermalright true copper så finner du mange tester av den. Den lager ikke en lyd da det ikke følger med en vifte, om du vil den skal bråke kjøper du en delta vifte med støy på 70dB eller du kan kjøpe 1-2 stillegående vifter som gir litt mindre luft, men mer enn nok .... Så støynivået er opp til deg, men vær rask er kun 5stk igjen på lager og når det er tomt er det tomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå