Gjest Slettet-SGxMysqw Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei. En venn av meg snakket om en samlig av historier i Donald bladene, skrevet av en av de populære forfatterne. Ikke sikker om det var Don Rosa. Tingen med historien var at de bare handlet om livet til Onkel Skrue. Donal, guttene, Dolly osv var ikke med. Noen som vet hva disse historiene heter eller hvor man kan få tak i de? Ikke 100% om opplysningene stemmer helt, men hvis noen har god peiling burde de klare å finne ut av det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Skrues liv og levnet. Endret 26. juni 2011 av Mokko Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Skrues Liv og Levnet følger i desse dager med Donaldbladet. Kapittel 1-4 denne uken, og 5-12 de to neste. Løp og kjøp! Om du mener alvor kan jeg anbefale denne engelske utgaven. Har den selv, og den inneholder omfattende, og meget interessante forord til hver eneste kapitel, skrevet av Don Rosa selv. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Og hvis du har muligheten anbefaler jeg deg å kjøpe på din nærmeste Outland butikk, da de har gjerne endel forskjellig, og betjeningen kan somregel hjelpe med å skaffe mer! -frank Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Selv har jeg den engelsk-språklige versjonen (har ikke fått tak i den norske) og det er tegneseriens svar på Mona Lisa, David og det Sixtinske kappel "all rolled into one". Uten sidestykke. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har den med norsk tekst i hylla hjemme en plass om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå