HSE Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Hei Dette er galanten min: Da tenkte jeg, at jeg skulle starte en worklog her jeg og litt for gøy nå som jeg har startet og pynta litt på bilen min litt etter litt. Blir for det meste synlige forandringer, interiør/eksteriør og mindre med motor trimming. Dette er gjort - Fjernet Comfort emblemer på siden, og galant teksten på bagasjeluka. - Fjernet Hengerfeste - Montert Nytt stereoanlegg, Med 12" sub å forsterker fra Earthquake - Byttet bremser rundt hele. - Polert og pusset opp eksosstussen -"Lakka" kalipperne - Fjernet Museumsgjenstands lignende Handsfree enhet i bilen(!) - Montert Defa Kupevarmer - Lakka sideskjørt fra kjip plastsvart til originalfargen. - Sota sideblinkers - Bytta alt av Reimer - Bytta til platinum tennplugger - Bytta til ledpærer i skiltlys - Pusset noe rust fra ene hjulbuen å lakket opp igjen Skal gjøres - Lakke passasjerdør - Bytte dørmatter innvendig - Få mer system i bagasjerommet med anlegg og forsterker - Lakke midtkonsoll i bilen - Bytte alle støtdempere rundt bilen - Lakke plast listene på dørene - Ta en runde å bytte slitne forstilling og bakstillingsdeler Ting som pengeboka må tillate - Bytte til 2-DIN spiller/Mulimedia enhet - Bytte felger - Kanskje ny stuss? - Effektanlegg som ikke bråker så alt for mye men lager mer sportslig lyd Endret 28. juni 2011 av Sparkplug Lenke til kommentar
HSE Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Da var det på tide å lakke kalipperne Fra dette: Etter litt stålbørste pussing: Og litt til: Til dette: Bytter de til blå farge framfor den kjipe brune rusten. Pussa bare litt å smurte på tjukt med hammerite metal paint, når jeg ikke hadde plass til å henge opp kalipperne, eller motivasjon til å skru løs hele kalipperen. Men bedre ble det værtfall! Skal senere ta av selve klossen å fjerne malingen på oversiden. Og pusse skiva i samme slengen. Tenker da å lakke den miderste delen svart. Ble veldig fornøyd selv! Skal legge ut flere bilder med felg på, når det er ferdig tørket. Endret 27. juni 2011 av Sparkplug Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Blir spennende å følge med på! Lenke til kommentar
HSE Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Blir spennende å følge med på! Hyggelig at du syns det, skal prøve å holde dette oppdatert regelmessig Lenke til kommentar
HSE Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Noen som kunne hjulpet meg med å finne dørmatter til bilen min? Kuleste jeg fant til nå var værtfall dette her. http://www.carmats4u.com/Mitsubishi-Gal ... oduct.html Er ute etter dørmatter med blå detaljer på. Driver faktisk på med å friske opp hele interiøet på bilen min også, så om noen hadde hatt noen bilder eller forslag til inspirasjon hadde det vært veldig bra! Tenkte også å lakke midtkonsollen i samme farge som original fargen. Litt rot der nå da men men, rask photoshopping her. Fra dette til: Dette: Hva tycks? Blir jo selvfølgelig mye bedre i virkeligheten framfor en svett photoshop Om noen andre kunne photoshoppa bedre, eller lagt til andre farger eller detaljer hadde det vært nice det og! Her er et litt bedre bilde: (Handsfree saken er fjernet for lenge siden! ) Og et bilde av hele interiøret er litt kjipt akkurat nå ja. Tenker hvertfall og bytte mattene ut med noe mer fresht, tenkte på noe som dette her: http://www.carmats4u.com/Mitsubishi-Galant-1997-2003/Mitsubishi-Galant-1997-2003-Exclusive-Car-Mats/pid,5770,cid,1471206,sidshop,c6pufg1h3obedtbkovj8r5r994,product.html Carpet Colour: Premier Blue Edge Colour: Leatherette Grey Choose stitching colour: White Cotton Eller noe annet men dette var det beste jeg fant til nå. Men tror det vil gjøre seg Endret 27. juni 2011 av Sparkplug Lenke til kommentar
HSE Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Da ble jeg omsider ferdig med fargingen av kalipperne Endret 26. juni 2011 av Sparkplug Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Så absolutt mye bedre ut! Hvor mange hester sitter det i denne? Lenke til kommentar
HSE Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Så absolutt mye bedre ut! Hvor mange hester sitter det i denne? 136 er en 2,0 liter 16v. Lenke til kommentar
HSE Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Nådde ikke kjøre langt før bilen ble full av måkebæsj Kjører på med flere bilder av kalipperne Endret 27. juni 2011 av Sparkplug Lenke til kommentar
HSE Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Får vell ta meg en liten interiørshine om ikke så alt for lenge Endret 29. juni 2011 av Sparkplug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå