khan_ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Holder på å modifiserer ei strømforsyning til vannavkjølt. Men jeg er litt usikker på hvor i rekken av avkjølte komponenter jeg skal plassere den. Slik det er nå, er Vanntank, liten radiator, chipset, hd, stor radiator, cpu, gpu, og i tanken igjen. Noen synspunkter på hvor vannavkjølt psu skal plasseres? PS: Tenker på å ha peltier på gpu etterhvert. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Skal du ikke ha ei pumpe inn i det systemet? Lenke til kommentar
khan_ Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Vell, hvis du hadde brukt dine små grå, hadde du kanskje kunne gjettet at pumpa er nedsenket i vannet. Pumpa har heller ingen relevans for mitt spørsmål. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 tror jeg ville satt den før hardisken Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Vanntank - PSU - stor radiator - CPU - Liten Radiator - chipset - GPU - Hardisk - Vantank ........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå