rolle_ Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Er ganske fornøyd med dette bildet. Men føler at det er noe som mangler, men klarer ikke helt å se det selv. Bildet er tatt med 1/50@F13. Har brukt canon 50 mm F1,8 samt en mellomring på 50 mm. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg tror bakgrunnen blir for voldsom her. Muligens ville det hjulpet med stor blenderåpning for å få bakgrunnen mer uklar sånn at den ikke stjeler så mye oppmerksomhet. Motivet er kansje ikke riktig så skarpt som man kunne håpe heller. Tenk også på at et helt midtstilt motiv er vanskelig å få til å fungere. Ellers liker jeg ideen og farvene. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Tror nok mellomringen er skyld i det, men det ser ut som det er uskarpt. Altså skarpt nok men ikke helt "der"... Jeg hadde nok likt bildet mye mer om du hadde brukt f/2 eller deromkring, slik at blomsten hadde poppet ut mot oss og alle forstyrrende elementer i bakgrunnen (marka) hadde blitt bare konturer av fine farger. Kanskje er det for liten avstand mellom blomsten/marka men uansett blir det bare midt imellom slik som nå; ikke separert motivet nok / ikke fått alt skarpt. Ut å prøve mer :!: Lenke til kommentar
rolle_ Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Takker for konstruktive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå