DanieI Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei, det er en kar som driver og sender meldinger til dama mi hele tiden, er det mulig å få blokkert nummeret hans? Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei, det er en kar som driver og sender meldinger til dama mi hele tiden, er det mulig å få blokkert nummeret hans? Gi meg Tlf-nummeret hans så skal jeg presentere meg selv som torpedoen Hugo. Hvis han ikke stopper med engang tar Hugo og gorillaene hans en tur innom hans hjem. 2 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg er ikke ute etter useriøse løsninger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Såvidt jeg vet er det ingen muligheter til å blokkere enkelte numre fra SMS eller mottak av samtaler. Men det finnes kanskje noen apps av typen "call blocker" e.l. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvilken telefon har damen din? Har en App til android som heter tCallblocking lite, funker så langt for meg. Kan blokkere opptil 3 numre før man må betale for å blokkere flere. Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Nå for du slappe av, gitt Plan B: Kontakt telefonkompaniet og forklar dem situasjonen. For å blokke nummer må vedkommende som har sendt meldinger skrevet stygge ting eller det må oppfattes som telefonterror. Bedriften vil sannsynligvis henvise deg til politiet først før de kan utføre et fullstendig blokkering. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Hun har en gammel sony ericsson, altså ikke android eller lignende OS på telefonen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Da er det ingen mulighet. For å få blokkert enkeltnumre hos leverandør må en politianmeldelse leveres skriftlig (trenger ikke bli etterforsket, bare det er anmeldt), og da må det nødvendigvis være en grunn til å anmelde, ikke bare at fyren lurer på hva dama di gjør, og at du er sjalu. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei, det er en kar som driver og sender meldinger til dama mi hele tiden, er det mulig å få blokkert nummeret hans? Jeg må spør, er det du eller henne som har problemer med dette?? Var litt utydelig men hvis du misliker at han kontakter dama di, og hun ikke har noe imot det er det jo ikke noe du kan gjøre. Har du/dere forsøkt å be ham slutte? og har dere truet med anmeldelse? De fleste tar et slik hint, hvis ikke anmelder man og lar andre ta seg av det. Men meldinger er jo ikke noe man trenger å bry seg så veldig om, er det ikke bare å overse det? Alternativt er det som sagt tidligere at man må gå til mobiloperatøren, jeg vil annta at man ikke trenger å anmelde uønsket kontakt, (finnes mange grunner til å ikke ønske å motta samtaler eller SMSer fra enkelte personer. Hør hvertfall med mobiloperatøren! -frank Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Telenor tilbyr mobbefilter som foreldre kan sette opp på barnets mobil for å stoppe uønskede meldinger. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Både jeg og dama misliker at han sender smser til henne, og ja dama har fortalt han at hun ikke er interessert i han og at hun ikke vil ha noe med han å gjøre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Da foreslår jeg at du ringer 09000 eller kundeservice hos hennes leverandør og spør dem direkte hva som er mulig. Her sitter vi bare og synser og "jeg tror" og "kanskje", mens der vil du få faktasvar med det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå