Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Peugeot 306 eksos, hvilken bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Jeg har en Peugeot 306 kombi-kupé som jeg gjerne vil ha en synlig potte på.

Har sett litt rundt, men er veldig usikker på hvem som vil passe på bilen min. I kåpen er det ikke noen form for hull eller bue for potte, men det blir jo lagd flere typer til min bil.

Noen som har peiling her? Vil ha en som man kan feste i original festene.

Har sett på ting som denne: LINK. Vil den passe?

Kom gjerne med tips til hvordan jeg kan gjøre det.

Takk for alle svar!

Vennlig hilsen

Stubba :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Finn en norsk statsborger på mellom 18-23år som kjører en Nissan Skyline så er du god... Er førstegangs bilen, og jeg er ikke ute etter en lyd som ligner skyline heller, heller tvert imot, vil bare ha en synlig potte, som har en grom/fin lyd.

Lenke til kommentar

Finn en norsk statsborger på mellom 18-23år som kjører en Nissan Skyline så er du god... Er førstegangs bilen, og jeg er ikke ute etter en lyd som ligner skyline heller, heller tvert imot, vil bare ha en synlig potte, som har en grom/fin lyd.

Han brukte bare en Nissan Skyline som et eksempel, men er du ute etter en grom/fin lyd så kjøp deg en effektanlegg!

Lenke til kommentar

Han brukte bare en Nissan Skyline som et eksempel, men er du ute etter en grom/fin lyd så kjøp deg en effektanlegg!

Og jeg svarte tilbake, med hans eksempel ;)

Har funnet ut at jeg går for Simons sitt, det gir ingen høy og fæl lyd, men en fin lyd, og ikke minst at det SER bra ut! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...