rvenes Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Etter at Telenor hadde litt problem her tidligere i måneden, har datatellern på telenor.no og i app'n på telefonen min vist at eg har 1 mb igjen. Eg har ikkje brukt den så masse, så det er opplagt feil. Fleire som har samme feilen? Om eg nå bruker mobilt breibånd, endres ikkje tallet seg. Endret 30. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jeg også har dette problemet. Telleren står stille. Hadde ikke brukt mobilsurf på flere uker og telleren min sto på 499 mb brukt. Jeg har da ikke brukt 400 mb på de ukene telefonen var urørt. Endret mobilt bredbånd abbonementet mitt og den endringen kommer ikke opp på mine sider engang. Ikke noe status på teller eller noe. Har snakket med telenor om dette men det er ikke ordnet og det har nå gått 1 uke. Vurderer å skifte mine abbonement til netcom. Det samme var med mobilt bredbånd før jeg endret abbonement. Hadde 438 mb igjen til bruk og etter 3 dager hadde jeg vist brukt de opp. Var påkoblet i 15 minutter på de dagene. Surfet litt og leste epost. Noe er galt her. Telenor klarer ikke å fikse dette. Endret 28. juni 2011 av deepstar Lenke til kommentar
bxc Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) x Endret 1. januar 2012 av 0oo0 Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 De andre gangene jeg har endret så har mine sider blitt oppdatert på sekundet. At oppdateringen skal ta over en uke er feil. Nå får vi se den 1. Juli om datasystemet fungerer. Du er den eneste kundebehandleren som tydligvis var klar over feilen. De andre hos Telenor var ikke klar over dette, og jeg har pratet med mange. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Hmm Eg ringte til Telenor etter eg skriev innlegget. Han skulle ordne med nytt mobilt breibånd abb til meg. Skulle få fra 500mb til 1000mb, men enda så står det "Du har ingen tildelt datatrafikk" på mine sider. Og på appen på Android telefonen min datatrafikken borte vekk. Eg har brukt litt datatrafikk, men ingenting registerers noken plass. Brukt bare litt på mobilen... snakk om noken få mb. Time will show... kanskje ringe dei igjen. Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Jepp. Det samme her på Telenor mobilt bredbånd og mobilsurf. Ringer du til Telenor så sier de at rett forbruk blir registrert hos de, men folk blir jo feilfakturert så noen lyver hos kundeservice. Se bare her. Dere kan også se mitt innlegg her. Endret 30. juni 2011 av deepstar Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Jeg har hatt dette problemet siden pinsehelgen. Var ingen endring 1. juli. Står fortsatt 499MB alle steder. Nå er jeg lei alt styret med Telenor (på dette og div andre supportsaker). Gleder meg til bindingstiden min går ut. Bare 4 dager til. Håper virkelig telenor kompenserer for dette på neste regning Endret 3. juli 2011 av bonne89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå