Gå til innhold

Noen som har noen erfaringer med bærbare fra Compaq ?

JZA

Anbefalte innlegg

Mulig jeg kjenner en kar som skaffer demo-brukte PC'er av dette merket billig. Demo-brukt er vel uansett ganske lurt å kjøre, fordi den da er innkjørt og man vet at alt virker ? Men man burde vel sikre seg videre garanti, slik at man ikke kan risikere å ha kjøpt noe som nærmer seg ødelagt. Noen som har testet noen bærebare fra Compaq, evt i forhold til hva andre leverandører kan tilby ? Si at jeg kanskje kan få en til 15000 kroner for 10000 kroner. Hvilke modeller bør være aktuelle for meg da ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har selv hatt en EVO n600c og har nå en EVO n800c. Jeg er kjempefornøyd med compaq, de ser bra ut, yter bra, er meget solide og har bra service. Garanti bør du sørge for å få med ja, når du kjøper en ny compaq er det som regel 3 års garanti, og resterende garanti utover demobruken skal du ha. Noen pcer selges billigere fordi de har kortere garanti, det må du være obs på. For eksempel har n800c 3 års garanti, mens en modell som er helt lik, n800v, bare 1 år.

Lenke til kommentar
hei, har en n1020vv, og er kjempefornøyd med den..

bruker den til å se film, spille musikk og spille noen spill, går kjempefint..

Ser du film gjennom tv-ut ? Evt er det utgang for høretlf hvis du skal se film på tog ell fly ? Finne heller ikke hjemmesiden deres ? Ligger inn under HP. Men finner ikke noe sted man kan se på Compaq sine modeller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...