NoviKaNa Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Finnes det en app som gjør det mulig å automatisk laste opp nye bilder fra telefonen til en nettverksdisk når den kobler seg opp mot nettverket? Jeg har en NAS her hjemme som jeg har alt av bilder på, og kunne gjerne tenkt meg at telefonen automatisk lastet opp bilder når det koblet seg på, slik at jeg slipper å surre med en kabel hver gang. Alternativt kan den synce til Picasa, som igjen de syncer med PCn. Men jeg vil ikke ha alt av gamle bilder på telefonen, kun nye fra telefonen til Picasa/PC. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Kunne tenkt meg en slik automatisk løsning selv, så fant en app som ser ut til og gjøre det. Sweet Home WiFi Picture Sync Ligger i Android Market Skal forsøke huske og oppdatere posten min når jeg har testet den selv. Edit: Virket fint til mitt bruk værtfall, og ser ut til og gjøre det du er ute etter også. Enkelt og raskt og sette opp var den og, tok ca 30 sek fra den var installert til bildene var på vei over til maskinen min. Endret 26. juni 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Ah, tusen takk! Det funket jo helt glimrende, og ufattelig enkelt å sette opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå