Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg er ikke så god på dette, men hvor skal denne kodesnutten plasseres i Wordpress? Hadde vært fint med en "step by step" forklaring til hvor den skal ligge, så jeg klarer å finne frem! Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Det kan jeg hjelpe deg med, serru! men skal du ha den i "sidebaren", i en post, eller på en side? Edit: Glem det, jeg ser at du må ha den inn i sidebaren. Det gjør du sånn: 1. Logg inn i ditt dashboard, og trykk på "Appearance". 2. Trykk deretter på widgets 3. Da kommer en side som ser nogenlunde sånn ut opp: 4. Dra en "Text" boks bort i sidebaren din, helst nedest, og fyll ut som på bildet: 5. Trykk "Save" og gå tilbake til hovedsiden din. Profit! Jeg fikk ikke vist deg med en blogglisten kode, ettersom blogglisten ser ut til å ha småproblemer akkurat nå. men sånn ser det ut med en annen kode, som jeg har brukt i allefall: Endret 26. juni 2011 av mGrytbak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå