Gå til innhold

er dett en en bra pc til gaming?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den funker til gaming men litt svakt skjermkort i tillegg til en prosessor som er dyr i forhold til ytelsen når det gjelder gaming. Det er også 12GB ram som ikke er nødvendig i det hele tatt under spilling.

Hvis du ikke vil bygge selv går den fint ann til prisen, men hvis du vil bygge selv, som er veldig enkelt så vil jeg anbefale dette oppsettet:

Prosessor: i5 2500k

Hovedkort: ASUS P8Z68-V PRO

Minne: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB

Harddisk: Samsung Spinpoint F3 1TB

Kabinett: CoolerMaster CM 6+90 II Advanced

Skjermkort: MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

Optisk drev: Sony DVD burner 24x speed

Operativsystem: Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit med Service pack 1

Mulig du kan få det enda litt billigere hos Dustinhome også...

Lenke til kommentar

Den listen inneholder alt det nødvendige. Hvis du skal koble den tråløst til Internett må du ha nettverkskort i tillegg. Hvis du skal bruke kabel som er anbefalt hvis mulig trenger du ingen ting ekstra.

Så det er bare å eventuelt bestille å sette sammen. Veldig enkelt. Bare ikke bruke makt på delene før man vet at man gjør det riktig. Du bør bruke Antistatisk armbånd når du bygger. Ellers KAN komponentene ta skade og i verste fall gå i stykker. JEg har aldri brukt det, men jeg tør ikke annet en å anbefale det og så får du selv vurdere om du ønsker den sikkerheten eller tar sjansen og dropper det. Koster 5,- + 29,- i porto.

http://www.netonnet.no/art/data/datatilbehor/montering-og-innstallasjon/verktoy/nedis-as-wristset/119107.4217/

Her er en guide som viser hvordan man bygger en pc:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...