Rajah Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Til høsten skal jeg etter all sannsynlighet begynne på Engelsk, åsstudium i Kristiansand. Er det noen som har noen hyggelige eller uhyggelige erfaringer med dette studiet? (: 1 Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 På UiA har jeg ikke gått, men har endel engelsk i fagkretsen - mangler et halvt år på bachelor tror jeg. Ville bare si at engelsk er mye hardere på universitetet enn på vgs. Les deg gjerne opp på gramatikk på forhånd om du vil gjøre det best mulig. Lykke til. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Ah, takk for tips! Og takker! Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Bor selv i Kristiansand og har en haug med venner som har gått på UiA, og selvom det ikke har noe med spørsmålet ditt å gjøre så ville jeg bare si at UiA er et fantastiskt bra sted. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Hah, bare hyggelig å høre slikt! ^^ Thank you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå