raastad Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) har en dv6-2070eo som har vært igjennom "Service" å da kom den tilbake med flere hakk i skjermen :S er det muligheter å bare bytte den ytterplata hvis det går på skjermen? for er utrolig plagsomt å jeg merka det ikke før lenge etter den var på service så kan ikke få de til å erstatte den, å de stoler jeg ikke på heller! :S så har jeg noe mulighet å få denne fiksa eller? Endret 25. juni 2011 av raastad Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 har hørt om folk som dekte hele skjermen med teip, og lot den være der i 1 døgn. når man tar den av da, forsvinner ripene med teipen. true story Lenke til kommentar
raastad Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) skal høre litt rundt å finne ut jeg xD for har hørt at det ikke er så lurt å bytte skjermen "selv" på bærbare xD Endret 28. juni 2011 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 noen som vet om denne pc'n har et ytterlag på skjermen som kan byttes billig? Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 nei, mitt forrige innlegg var kødd btw Lenke til kommentar
raastad Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 nei, mitt forrige innlegg var kødd btw trodde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå