opticus Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) bilde av mins datter mens hun sitter på en benk Canon 50D med simga 50mm 1.4. shutter 1/2000, AV 1.6, RAW med litt edit i DPP. Endret 25. juni 2011 av opticus Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Koselig motiv! Undres på hva det er hun ser på? uttrykket hennes er iallefall fullt av forventning. Kanskje du kunne "ryddet bort" det røde rotet over gressplenen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Helt enig i at dette var et koselig motiv. Er også enig at bildet blir bedre ved å kutte vekk den røde toppen. Ved å kutte bitte litt på høyre side også, så blir ikke bildet alt for smalt. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 croppa det ned litt, takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Synes at den croppa versjonen ble litt for trang. Og etter mitt syn så hadde bildet blitt bedre om du kom deg lengre ned mot bakken med kameraet, nå står du, og vi ser barnet ovenfra og ned. Vi er vant med å betrakte barn i fra den vinkelen, så motsatt hadde vært greia her, altså nedenfra og opp.. My two cents.. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 den er croppet helt i kanten av det grumset øverst. fin idè med å komme i annen vinkel, det er derfor jeg er helt nede ved bakken, jeg sitter med kamera en snau meter over asfalten takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Synes at den croppa versjonen ble litt for trang. Og etter mitt syn så hadde bildet blitt bedre om du kom deg lengre ned mot bakken med kameraet, nå står du, og vi ser barnet ovenfra og ned. Vi er vant med å betrakte barn i fra den vinkelen, så motsatt hadde vært greia her, altså nedenfra og opp.. My two cents.. Skjønner deg ikke? Vi ser jo nesten undersiden av benken og faktisk under barnets hake. Synes vinkelen er fin. Mulig det kunne vært litt mindre tett beskåret på sidene. Synes begge versjonene er fine, men det gjorde seg mye å få vekk "rotet" øverst. Bildet har en forventningsfull ro over seg. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 syntes bilde hadde en ro seg over jeg også, men forundrer meg at ingen har kommentert at det ser ut som at barnet er litt ute av fokus? Har ikke muligheten til å gjøre det litt skarpere da?=) Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Jeg er enig at den siste versjonen ble for tett. Det er rotet oppe til høyre som er litt forstyrrende, den jevne rødfargen på venstre side er ikke noe problem. Bildet lar seg fint skarpe opp også så det er bare litt teknikk som mangler. Selve grunnlaget er flott. Endret 6. juli 2011 av Kristallo Lenke til kommentar
opticus Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 helt enig i at det croppa bilde ble for trangt. har ryddet opp litt i bilde og gjort det litt skarpere Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Fint resultat! Helt enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå