mobil_jenta Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Skal skifte ut min Iphone 3gs som jeg alltid har vært veldig fornøyd med men som begynner å bli vell slitt. Ettersom jeg har vært så fornøyd med denne vurderer jeg å kjøpe iphone 4, men synes det er kommet så mange andre mobiler fra de andre merkene at det kunne vært kjekt å prøvd noe annet også. Både Samsung og HTC har jo kommet med flere modeller som visstnok skal være bedre enn iphone. Syns det blir så mange forskjellige at jeg har vansker for å finne utav det. Håper derfor noen vil hjelpe meg Er det andre telefoner jeg bør vurdere fremfor en iphone 4? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 iPhone 4S/5 kommer om ca 3 måneder....... kjøpe 4 nå er ikke direkte smart når neste iPhone vil koste ca det samme Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Hva med å tenke litt utenfor boksen? Nokia 1616 ville vært mitt førstevalg. Billig og simpel, men den kan både sende og motta SMS, ringe fra og til, og sikkert et par andre fiffige funksjoner. Er det egentlig nødvendig med tilgang til Internett 24/7? Egentlig? Man kan slite ut ti Nokia 1616 før man har passert prisen av en Iphone 4. Endret 25. juni 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Om det er en toppmodell du vil ha, så er det Samsung Galaxy S II og HTC Sensation som gjelder. Samsung sin er nok et lite hakk bedre, men begge er meget gode telefoner som jeg utvilsomt ville satt foran iPhone 4. 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hva med å tenke litt utenfor boksen? Nokia 1616 ville vært mitt førstevalg. Billig og simpel, men den kan både sende og motta SMS, ringe fra og til, og sikkert et par andre fiffige funksjoner. Er det egentlig nødvendig med tilgang til Internett 24/7? Egentlig? Man kan slite ut ti Nokia 1616 før man har passert prisen av en Iphone 4. Er du 85 år? 3 Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Om det er en toppmodell du vil ha, så er det Samsung Galaxy S II og HTC Sensation som gjelder. Samsung sin er nok et lite hakk bedre, men begge er meget gode telefoner som jeg utvilsomt ville satt foran iPhone 4. Har sett nærmere på Samsung Galaxy S II nå og den virker veldig bra. Er dere som har den fornøyd med kjøpet? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Om det er en toppmodell du vil ha, så er det Samsung Galaxy S II og HTC Sensation som gjelder. Samsung sin er nok et lite hakk bedre, men begge er meget gode telefoner som jeg utvilsomt ville satt foran iPhone 4. Har sett nærmere på Samsung Galaxy S II nå og den virker veldig bra. Er dere som har den fornøyd med kjøpet? Jeg er kjempefornøyd med mobilen. Jeg gikk i fra en Sony Ericsson XPERIA X10 mobil som i seg selv er helt ok. Men etter å ha brukt Samsung Galaxy S II nå i litt over en måned, så er Galaxy S II bare helt rå. Og om du lurer, så er sjangsen veldig liten på at iPhone 5 kommer til å bli noe bedre enn Galaxy S II på spesifikasjoner. For iPhone 5 kommer mest sannsynligvis til å bruke samme CPU og GPU som er i iPad 2. Og stemmer det, så er nok Galaxy S II kraftigere . Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Om det er en toppmodell du vil ha, så er det Samsung Galaxy S II og HTC Sensation som gjelder. Samsung sin er nok et lite hakk bedre, men begge er meget gode telefoner som jeg utvilsomt ville satt foran iPhone 4. Har sett nærmere på Samsung Galaxy S II nå og den virker veldig bra. Er dere som har den fornøyd med kjøpet? Jeg er kjempefornøyd med mobilen. Jeg gikk i fra en Sony Ericsson XPERIA X10 mobil som i seg selv er helt ok. Men etter å ha brukt Samsung Galaxy S II nå i litt over en måned, så er Galaxy S II bare helt rå. Og om du lurer, så er sjangsen veldig liten på at iPhone 5 kommer til å bli noe bedre enn Galaxy S II på spesifikasjoner. For iPhone 5 kommer mest sannsynligvis til å bruke samme CPU og GPU som er i iPad 2. Og stemmer det, så er nok Galaxy S II kraftigere . Vurderer Samsung mer og mer nå... Bare synd de er utsolgt så og si overalt. :S Men lurer på hvordan LG Optimus 2x er i forhold til Samsung galaxy S II? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Om det er en toppmodell du vil ha, så er det Samsung Galaxy S II og HTC Sensation som gjelder. Samsung sin er nok et lite hakk bedre, men begge er meget gode telefoner som jeg utvilsomt ville satt foran iPhone 4. Har sett nærmere på Samsung Galaxy S II nå og den virker veldig bra. Er dere som har den fornøyd med kjøpet? Jeg er kjempefornøyd med mobilen. Jeg gikk i fra en Sony Ericsson XPERIA X10 mobil som i seg selv er helt ok. Men etter å ha brukt Samsung Galaxy S II nå i litt over en måned, så er Galaxy S II bare helt rå. Og om du lurer, så er sjangsen veldig liten på at iPhone 5 kommer til å bli noe bedre enn Galaxy S II på spesifikasjoner. For iPhone 5 kommer mest sannsynligvis til å bruke samme CPU og GPU som er i iPad 2. Og stemmer det, så er nok Galaxy S II kraftigere . Vurderer Samsung mer og mer nå... Bare synd de er utsolgt så og si overalt. :S Men lurer på hvordan LG Optimus 2x er i forhold til Samsung galaxy S II? Ville valgt S2 over LG. En kompis har LG'en. Den har dårligere skjerm og batteri. Han vurderer selv å bytte til Galaxy S2 nå, etter at han har lekt seg med min S2 Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Da endte jeg opp med å bestille en Samsung Galaxy S II. Håper den kommer i løpet av neste uke 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå