keZ Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Får ikke til å spille online mot andre spillere. Kommer bare inn i spill med botter Hvis jeg f.eks går inn på freeplay. så får jeg ikke valgt play mode. Den står bare bare som standard på versus. (det har ikke noe med connection min, den er fin.) Noen som vet hvorfor? =) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Du må gå inn via campaign / versus-mode også trykke versus hvis du vil spille med folk på Live. Hele spillet er forresten crap. Hva er poenget med å innvistere i en karakter så mye, for å finne ut at å spille med en sterk karakter(level-vise) er nyttesløst da bottene blir for vanskelige. Bot`ene er faktisk altfor unfair i dette spillet. Jeg liker en ufordring, og spiller som oftest spill på høyeste vanskelighetsgrad på første forsøk hvis mulig. Men dette er bare ikke menneskelig. Det er så frustrerende at man bare har lyst til å finne kontoret disse forbanna utviklerne gjemmer seg på for å plaffe dem ned med en hagle. Det blir markedsført som et AAA-spill, og prises virkelig mye med å være et gangske bra spill av Bethseda. Jævelig gøy å kjøpe dette spillet til fullpris for å finne ut at det ikke er verdt en hundrelapp engang. Jeg blir så forbanna over utviklere som ikke gir ut beta`er hvor de faktisk kan få luka ut feil i slike multiplayer-spill som dette. Uansett, sitter du her å tenker på at du skal ha dette. IKKE KJØP DET! Se hva som kommer til høsten, det finnes hvertfall 30-40 mer fornuftige spill å kjøpe til høsten enn dette. Endret 27. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå